Chyby nalezené při testování nové verze Shipardu pište prosím pod tento příspěvek do komentářů, budu je postupně přidávat sem do seznamu, aby to bylo přehlednější.
Výkazy práce nejdou uložit ani dokončit
u Zakázky tlačítko Rozbor načte prázdné pdf
u Dodacích listů tlačítko Dodací list načte prázdné pdf
Nastavení –> Jídelna → Rozesílání menu - v kolonce Štítek už jde štítek vybrat i vytvořit, ale vytvořený štítek zde se pořád nikde neukazuje a nejde na osobě vybrat
přístupové klíče - pokud je v nastavení vypnuté přiřazování místům, na vytvořeném webu místa přiřazovat jde
Ikony
Nastavení → Registrace
V Bootstrap ikonách nefunguje systémové ikona ve formuláři - Uloženo
v menu napravo ikona pro notifikace
v přehledech Kontroly → Duplicitní osoby a položky chybí ikona u tlačítka Sloučit
sice je v předchozím příspěvku označeno jako odstraněné, ale stále nová verze hlásí chybu při kontrole certifikátu EET: “Nelze načíst certifikát - patrně není správně nahraný”
v editačních dialozích dokladů chybí u inputů s referenční integritou ikony na možnost zrušení vyplněné hodnoty a editace (např. zakázka, sklad apod.)
V nově založené DB v nové verzi aplikace nesjou vytvořeny žádné složky pro Dokumenty a žádné Druhy Dokumentů … Mám pocit, že dříve se automaticky zakládala alespoň jedna složka a druh dokumentu s názvem “Dokumenty”
Netuším jestli je to vyloženě novou verzí, ale jak se generují náhledy daňových přiznájí DPH, tak se v náhledu zobrazí v políčku Hlavní ekonomická činnost hláška Chybný kód OKEČ: xxxxxx.
Přitom dříve se to zobrazovalo správně, a když ten vyplněný OKEČ projde podáním na daňovém portálu, tak je to validní OKEČ.
V přiznání DPH, když se vygeneruje doklad zaúčtování, tak tam stále není vyplněné bankovní spojení pro úhradu odvodu DPH. Také středisko se nekopíruje s předcházejícího období …
Možná, než metoda kopírování, by bylo vhodné to mít možnost nastavit v Nastavení → Registrace k daním