Dashboard je kontinuální zpravodajství o dění ve firmě. Jak si představujete jeho funkci do budoucna?

Dashboard prošel prudkým vývojem. Chvíli obsahoval kalendář, nějaké úkoly, poštu a komunikaci.
-
Na základě potřeb uživatelů se stal hlavně individuálním přehledem/prohlížečem změn nebo přijaté pošty. Některé “změny a pošta” čekají na přečtení. Jiné na komentář nebo zaúkolování . Další na rozdělení do Sekcí a zaúčtování. Navíc podle klíče vnitofiremně dohodnuté spolupráce.
-
Uživatelé, kteří mají malé databáze se spokojují s funkcí “seznamu přijaté pošty” k firemnímu zpracování/zaúčtování.
-
Po posledních změnách ale přibyla u některých sekcí tlačítka pro zadání Úkolu k řešení, Diskuzi, lepší práci s poštou a pod.
-
Znova tedy přichází otázka, co ten náš Dashboard vlastně je? A co všechno dělá?
Myslím, že je na čase najít odpovědi…

Pro mě to je informační centrum, kde se shromažďují živé údaje/podněty/úkoly, u kterých pomocí různých procesů musí dojít k jejich zpracování. Každá společnost má jinak nastavené procesy a do každé firmy se dostávají jiné údaje/podněty/úkoly, takže každá společnost může používat různě složitou strukturu workflow. Někomu může stačit jen došlá pošta a někdo může mít velmi složitou strukturu.

Moc jsi mi svou definicí pomohl k nalezení termínu Organizer. Díky…

Organizer dobrý, často ještě vídám pojem zeď