Na základě různých požadavků na vylepšení Zpráv ve Workflow došlo k několika změnám.
Může to způsobit drobné obtíže - po upgradu bude možná potřeba doladit některá stávající nastavení.
Zatím je to celé určené k testování a není to nikde v ostrých databázích k dispozici.
Zjednodušení nastavení Druhů zpráv
Původní, poměrně komplexní, nastavení bylo maximálně zjednodušeno:
Nové checkboxy mají následující význam:
- Zadávat údaje Dokladu (datumy, platební údaje atd.) - ve zprávě jde zadávat základní údaje o dokladu.
- Zadávat analytické členění (středisko, majetek atd.) - ve zprávě lze zadávat zakázku, středisko, majetek, projekt atd.
- Zadávat zakázku - checkbox umožňuje povolit zadávání zakázky. Tohle je mírně matoucí a bude se to muset dořešit - existují situace, kdy se nechce zadávat celé analytické členění, ale chce se zadávat Zakázka.
- Zadávat termín - ve zprávě se bude zadávat termín.
Nový vzhled Zprávy
Nově potom při zapnutí všeho vypadá Zpráva nějak takto:
V dashboardu bylo adekvátně upraveno zobrazení jednotlivých Zpráv: