POPISOVANÝ DOTAZ NENÍ KRITICKÝ PROBLÉM, jen mne zajímá koncepce
Zde jsem se ještě chtěl zeptat, jak je s Nové Osoby Adresy a kontakty versus Tiskové sestavy dokladů a to zejména Nové Vydané faktury
Tedy jak určím, pří změně sídla firmy a po přidání nové adresy (Provozovny), že tato adresa se má použít pro nově generovanou sestavu Vydané faktury:
- Která se tedy použije jako výchozí ? Sídlo?
- Bude se nějak pro rozhodnutí která adresa využívat platnost?
- Je pro Pobočku, která vystaví fakturu, možno tuto Informaci dostat na tiskovou sestavu faktury nás jako dodavatele, někam na fakturu ?
- Je možno, třeba korespondenční adresu umístiti třeba malým písmem do patičky
- BUde třeba v parametrech Druhu dokladu možno toto nastavit, Jaká adresa se použije pro…
Vím že si dnes vystačím s tím, že v době platnosti, leží faktura s původní adresou v Odeslané poště i s PDF a nemusím si hrát s platností adresy, ale samozřejmě nyní po konkrétním případě se změnou adresy fyzické osoby, která mi nebyla nahlášena řeším ještě změnu adresy na dokladech, které již byly odeslány s chybným sídlem.
Nešlo mi to dát do vlákna k Novým osobám pro překročení počtu odpovědí (max.3)