Nový web Shipardu

Začínáme připravovat podklady k novému webu Shipardu.

Potřebovala bych dát dohromady výhody, které Shipard má, co se vám na něm zdá dobré, nebo proč aplikaci používáte. Bylo by super, kdybyste do komentářů napsali pár bodů, abych získala nějakou inspiraci :slightly_smiling_face:

  • cloudové řešení
    • možnost práce odkudkoliv
    • není třeba se starat o pořízení a servis HW
    • není třeba investice na nákup licencí SW
    • automatické aktualizace SW
    • funguje ve všech běžných OS (Windows, Linux, macOS, ChromeOS)
    • funguje na iPadOS, iOS, Android
    • automatické zálohování dat
  • aplikace pokrývá všechny běžné činnosti malých a středních firem
  • možnost tvorby zákaznických modulů, pro realizaci speciálních požadavků zákazníka

10 výhod

  • roste s vámi

Vyberte si v ceníku, co potřebujete.

S nastavením vám rádi pomůžeme.

Zvětšovat, zmenšovat a dále nastavovat můžete podle aktuálních potřeb.

  • propojí lidi a data

Sjednoťte datové zdroje v jedné databázi.

Nemusíte mít část agendy v účetním programu, část v excelu nebo na papíře, či v jiných aplikacích a programech. Udržet stále aktuální všechny vzájemně nekomunikující informační zdroje s daty dalších aplikací, propojených pouze jednosměrně přes API, je velmi pracné.

Shipard propojí váš tým a zautomatizuje vaše procesy.

Vaši lidé budou snáze komunikovat. Vždy správně vyhodnotí a včas ovlivní priority a zákazníci ocení přesné a rychlé jednání.

  • je Open Source

Shipard je Open Source řešení.

Potřebujete-li pro sebe nebo vaše zákazníky něco přiohnout, s námi to jde opravdu snadno.

Otevřenost tvoří synergii.

  • je bezpapírový

Celou firmu máte všude sebou. Rozdělte úkoly, rozpracujte zakázky, pořiďte, naskenujte, vyfoťte, fakturujte, zkontrolujte nebo přímo zaúčtujte vše hned, dokud si přesně pamatujete, proč a jak jste co s partnery a zákazníky dohodli.

  • zabezpečí vaše data

Vaše firemní data jsou konečně vaše.

V Shipardu můžete spolupracovat s kým, kdy a kde chcete. Ať je to s daňaři, právníky, externisty, či vašimi lidmi v terénu nebo na home office, vždy je vše důležité ve vašem podnikání propojené a stále pod vaší kontrolou. Stačí nastavit přístupová práva a jednotlivé role. Shipard je bezpečný a trvale zálohovaný.

  • zvýší náskok před konkurencí

V menším počtu lidí zvládnete mnohem víc. Shipard efektivně propojí celý spolupracující tým s vašimi zákazníky. Úkoly snadno vyřešíte. Potřebné informace máte trvale sebou.

  • uchová historii

Každý záznam v digitálním světě Shipardu obsahuje “časové razítko”. Nesmazatelně vytváříte datovou, časovou a účetní kontinuitu, tedy auditní stopu. V Shipardu vždy najdete celou historii práce.

S převodem starých dat vám pomůžeme.

  • zjednoduší vaši práci

Shipard je nový způsob práce a spolupráce. Pracujte soustavně a každý den trošku. Spolupráce zvyšuje synergii. Když pravidelně vyplňujete, co Shipard požaduje, ušetří vám to spoustu dřiny. Kontrolní hlášení DPH a mnoho jiných otravných povinností Shipard prostě nachystá sám. Nebudete to pracně a draze “vyrábět”.

  • je online

Shipard je v prohlížeči. Kdekoliv, kdykoliv a kolikrát chcete. V porovnání se vzdálenou plochou u mnoha jiných produktů si rychle na tuto svobodu a funkčnost zvyknete.

  • řídí sítě a hardware

Ještě přidávám mezi vyhody videodohled

A ještě obyčejné postřehy z používání…

  • přes počáteční velké obavy po mém převzetí účetnictví, jsme velmi snadno přešli k opravdové týmové spolupráci
  • Shipard opravdu zafungoval na první dobrou a atmosféra v celé firmě se prudce změnila k lepšímu
  • díky vzájemné zastupitelnosti prudce stoupla produktivita a rychlost práce
  • spojení vážních, dohledových (kamerových), výkupních (skladových), ekonomických (účetnictví) a bankovních (automatické generování platebních příkazů) systémů do jednoho datového zdroje, vede k pořádku uvnitř firmy a spokojenosti naší i našich zákazníků
  • exaktně se zjistilo, že dodrží-li se Shipardem chtěná kontinuita práce (každý den trošku), vyplyne z toho automaticky pořádek, tedy kontinuita datová a účetní
  • díky tomu se můžeme přestat zabývat “hašením požárů” ale začít se měnit v korporaci (malou) s legálně optimalizovanou daňovou zátěží, nad kterou můžeme přemýšlet minimálně rok dopředu
  • na základě dělby práce a možnosti pracovat kdykoliv a odkudkoliv, jsme mohli přistoupit ke zkrácení pracovního týdne pro všechny na 35 hodin
  • všichni jsou šťastnější a rychlejší
  • díky implementaci řízení sítě se nám (alespoň zatím) vyhýbají všemožné útoky
  • vedení dalších dvou malých firem k tomu není se Shipardem žádnou zátěží
  • nevím-li si s něčím rady, mohu se obrátit na účetní a technickou komunitu Shipardu - dnes jde ještě o málo lidí (Karel, Libor, David, Anička) ale představte si tu sílu komunitní spolupráce za pár let

NU vedle toho co už popsali mládenci bych doplnil:

  • Propracovaná účetní metodika v souladu s českou legislativou
  • Kvalitní účetní a platební saldokonta
  • Úplná problematika evidence DPH, Kontrolního a Souhrnného hlášení
  • Použitelná skladová evidence
  • API pro komunikaci s ostatními systémy v okolí

Z mého pohledu se jedná o kvalitní a v praxi odzkoušený systém pro správu IT

  • komplexní řízení a sledování počítačové sítě s možností pobočkového členění
  • evidence serverů, aktivních prvků, NAS zařízení, tiskáren, Wi-Fi, kamer, pracovních stanic, notebooků, terminálů, strojů, apod.
  • automatická konfigurace switchů EdgeCore a routerů Mikrotik
  • skenování nainstalovaného software na stanicích
  • evidence koupených licencí software
  • kamerový systém, který hravě zvládá obsloužit 45 kamer
  • objednávkový systém obědů pro firemní jídelnu s evidencí odebraných jídel
  • systém pro otvírání firemní brány podle uživatelských práv
  • systém pro správu obsahu internetových stránek