Workflow přijaté faktury - vytěžování některých údajů do došlé pošty

Když pořizuji nákupní doklady (faktury přijaté) z došlé pošty jsou pro postup pořízení klíčové tyto informace:

  • ID zpravy jako interni číslo
  • Datum přijetí .v. Datum vystavení
  • Osoba dodavatele
  • Účel nákupu z předmětu emailu nebo dokladu
  • Částka celkem
  • Ev. Číslo, VS, SS
  • Způsob platby (jak bylo zaplaceno)

Alespoň tyto údaje by bylo dobré mít ve wf. Zprávě ve struktuře pro nákupní doklady a pokud by to šlo je i vytěžovat buď z ISDOC nebo aspoň z PDF.

Než začínám pořizovat z WF do FP tak si to tam ručně doplňjji hlavně u dokladů z hromadného skenování. Dnes mi tam po různých přeposíláních ty údaje chybí a dokonce částka, která dřív v došlé poště byla se po přechodu na wf již zpět nedostala ani jako uživatelský sloupec.

Budeme to nějak tímto směrem dodělávat?

Určitě se to posouvat bude.

Tak trochu čekám, jestli se to nějak pohne s tím xfaktur, ale pomalu začínám ztrácet víru…

Já ne. Denně to masíruji - není třeba podléhat panice

Nebylo by možné zatím i bez vytěžování rozšířit tu strukturu údajů pro zprávy typu faktura třeba i přes vlastnosti a jejich skupiny?