Workflow - tlačítko PŘEPOSLAT - přesný účel?

Zkusil jsem si nadefinovat v nastavení druhu dokladu Povolit přeposílání emailem, což vypadá jako perfektní nová volba. CHtěl jsem ji zkusit na nové faktuře Stavebniny DEK s ISDOC přeposlat do nové databáze na testování ISDOC, jenže ouha, faktura se mi tím sama vyřídila:

Předpokládám tedy, že účel je na přeposlaání faktury např. skutečné firmě, která omylem přistála u nás nebo na vrácení dodavateli k OPRAVĚ… ?

Pokud by to mělo sloužit třeba i mým účelům:

  • Odeslaní na testování
  • Odeslání na vytěžení např. do WFLOW, které mi to s ISDOC vrátí zpět
  • Odeslání k odsouhlasení osob, které se mají k faktuře vyjádřit atd.

Bylo by dobré mít možnost v dialogu doplnit nějaké metody odeslání, případně seznam emailů a atribut, v jakém stavu ponechat fakturu po odeslání, možná i nějaké výchozí štítky

Třeba by bylo možno fitrovat i nějak jako v GMAIL pomocí operátorů AND, OR, NOT jako
Stavebniny DEK nad datum>01.01.2023

To vzniklo pro potřeby modulů kolem Recepce a správy kanceláří v budově.

Na recepci dorazí fyzická zásilka (často nějaký doporučný dopis apod.) pro firmu, která má v budově sídlo. Na recepci to převezmou (podepíšou pošťačce), obálka se naskenuje do issues, přiřadí se ke kanceláři (což je ve skutečnosti zakázka).
No a tlačítkem Přeposlat se někomu z firmy, pro kterou to je, odešle e-mail s tím skenem a upozorněním, že si to mají vyzvednout. Plus je tam nějaká následná podpora pro vyzvedávání (aby se vědělo, že to je vyzvednuté).

Tj. v současné době to není nějaký univerzální aparát pro přeposílání čehokoliv kamkoliv - muselo by se to asi mírně dopracovat.

Nu ta to bych se v duchu našeho telefonátu přimlouval až po automatizaci třeba v nastavení filtrů nebo na na druzích dokladů